March 29, 2007

Scriu. Mai contează ceva?

Scriu. Pentru a trece timpul. De prost. Pentru mamaia. Staţiunea. Pentru voi. Să (nu) înnebunesc. Pentru a nu pica. Examenele. De pe scaun. Pentru că sunt beat. Inteligent. Sărac cu duhul. Pentru că nu merge teve-ul. Şi nici frigiderul. Pentru că nu mă pot electrocuta. Nu am somn. Pentru că m-au dezlegat. De sete. Degeaba. Că toţi murim. Pentru a nu ştiu câta oară. Ştiu şi să citesc. Pentru că mănânc. Zilnic. Mi-e foame. Că sunt om. Pentru mine. Fabrici şi uzine. Pentru că nu ştiu să recit. Sunt bolnav. Poate câştig. O să continui. Pentru glorie. Celebritate. Dar nu aici. Pentru că nu mai suport. Pentru CD-uri. Contrabanda e în floare. De maryjuana. Pentru că fumatul dăunează. Unora. Le place jazz-ul. Pentru că improvizez. Cuvinte vechi. Idei noi. Cu care bat câmpii. Covoare, niciodată. Pentru copii mei. Învineţiţi. De frig. Pentru că nu mai am gaze. Şi nici bani pentru fasole. Mie îmi place verde. Dar şi albastrul. Cerului gurii. Pentru că vorbesc singur. Şi nimeni nu mă ascultă. La plămâni. Fără şpagă. Pentru a fi şomer. Să nu fac armata. Să trec pe roşu. Când e galben. Soarele şi lămâia. Din parbriz. Pentru că sunt şmecher. La mine în cartier. Mai precis în casă. Şi în curte. Pentru că am talent. Să agăţ. Peşti fără oase. Pentru că nu ştiu când să mă opresc. Atunci când iubesc. Libertatea, Steaua şi femeia. Vreau medicamente. Să mă duc la mamaia. La mare. Numai cu ea. Carioca mea. Cu care scriu.

No comments: